MANAGEMENT

Published on 6 February 2024 at 04:56

People seem to doubt me when I say that I have always kept learning and built everything myself, with this as a result. Usually they say, you can't do all this yourself, it's too much! Which I then tell them in all honesty! As incredible as it sounds, but it's true, believe it or not. Think about this for a moment... You work between 14 and 16 hours every day, which means you wake up with it and go to bed with it. The moment you rest, you think about how to structure your thoughts, how to be more specific and delineated.

Mensen lijken aan me te twijfelen als ik zeg dat ik altijd ben blijven leren en alles zelf heb opgebouwd, met dit als resultaat. Meestal zeggen ze, je kunt dit niet allemaal zelf doen, het is te veel! Wat ik ze dan in alle eerlijkheid vertel! Hoe ongelooflijk het ook klinkt, maar het is waar, geloof het of niet. Denk hier even over na... Je werkt elke dag tussen 14 en 16 uur, wat betekent dat je ermee wakker wordt en ermee naar bed gaat. Op het moment dat je rust neemt, denk je na over hoe je je gedachten kunt structureren, hoe je het specifieker en afgelijnd tewerk kunt gaan.

None of this would have been possible without my studies in management. A study I had purchased online from Distance Learning Center. A study divided into 6 modules, each with a specific theme. Looking back, the basics of management was the most instructive but also the most intriguing confrontation with myself and the world. As a good manager, you have to know the people who work for you, what their capabilities are and how to fit them into your organization so they can reach the top of the thinking and doing.

Dit alles was niet mogelijk geweest zonder mijn studie management. Een studie die ik online had gekocht bij centrum voor afstandsonderwijs. Een studie opgedeeld in 6 modules met elk een specifiek thema. Terugkijkend was de basis van management de meest leerzame maar ook de meest intrigerende confrontatie met mezelf en de wereld. Als goede manager moet je de mensen die voor je werken kennen, weten wat hun capaciteiten zijn en hoe je ze kunt inpassen in je organisatie zodat ze de top van het denken en doen kunnen bereiken.

Learning how to structure or change a project. What different types of departments are involved and how to think strategically. The meaning of time and the difference between what is important and what is less. How to manage all the things you are working on. It's actually very simple and most of us don't understand it. Why, I think? It's not about the knowledge you have to learn, it's about mindset, discipline, focus and the way you commit to the goals you want to achieve.

Leren hoe je een project moet structureren of veranderen. Welke verschillende soorten afdelingen erbij betrokken zijn en hoe je strategisch kunt denken. De betekenis van tijd en het verschil tussen wat belangrijk is en wat minder. Hoe je alle zaken waaraan je werkt kunt beheren. Het is eigenlijk heel eenvoudig en de meesten van ons begrijpen dat niet. Waarom, denk ik? Het gaat niet om de kennis die je moet leren, het gaat om mindset, discipline, focus en de manier waarop je je inzet voor de doelen die je wilt bereiken.


FOLLOW ME